Thursday, April 12, 2012

// // Leave a Comment

නාමල් යායේ අවුරුදු සුභ පැතුම් විදගන්න.


ජීවිතය හරිම සුන්දරයි කියල මට හිතුන වාර ගනන අනන්තයි? 
මොකද මාගේ විනොදාන්ශය තමා එදිනෙදා ජීවිතයේ මට චිදින්න වෙන ප්‍රශ්න වලට Solution, Electronic චලින් හෝ Software වලින් සොයන්න Try කිරීම ඒක මගේ සතුටට හේතුවෙන්නෙ ඒ විසදුම් සමාජය ප්‍රයෝජන ගන්නව දැකීම.

ලඟකදි ඉදල මගේ ජීවිතය අසුන්දරයි කියල හිතුන වාර ගනනත් අනන්තයි?
මොකද කවදාවත් නැති විදියට මගේ ජිවිතයට ලංවූ කෙනෙක් නිසා. ඒ හැගීම් මට අයිති කරගන්න බැරි බව දැන දැනත් හිත පිස්සු කෙලිනව. මට මේකට Electronic වලින් හෝ Software වලින් Solution එකක් හොයන්න බැරි නිසාද මම දන්නෙ නෑ මට මේ කාරනෙයෙදි හිත හදා ගන්න බැරි. කොහොම වුනත් ඒ ළමය මාත් එක්ක සුහඳව ඉන්නවනම් ඒකත් හිතට සැනසීමක් කියල හිතෙනව. කියන්න තියෙන දේවල් කියන්න බැරි වුනොත් තාක්ෂනික ලිපි වලින් මිදිල ඒ හැගීම වලින් නාමල් යාය ලස්සන කරන්න මට හිතෙනව.

ජීවිතය සමබර කරන්න දෛවය කරන සරදමක් මේ අවුරුදු කාලෙ මම අත් විදින අතරෙ බ්ලොග් අවකාශෙ මගෙ යහළු යෙහෙලියන් මතක් වුනා

ඉතින් නාමල් යායේ තාක්ෂනික මිහිර විදින්න  එන යන ඔයාලට  ලබන්නාවූ සිංහල හින්දු අලුත් අවුරුද්ද සුන්දර වේවායි එක හිතින් පතනව!!!


0 comments :

Post a Comment